CheapConnect forum
Algemeen forum => Technisch forum => Topic started by: Xenomatrix on 01 Jan 2016, 23:08:21
-
Als ik een nummer wil toevoegen aan mijn account tbv CLI, dan krijg ik het standaard scherm, compleet met de in te toetsen PIN code, en de mededeling, "U wordt direct gebeld", echter
het betreffende toestel rinkelt niet, ik kan dus niet opnemen, en het nummer niet verifieeren.
Is er momenteel een storing in dit deel van CheapConnect ?
Aanvulling: ( 04-01-2016 ) Inmiddels heb ik een melding gekregen, dat e.e.a. zo snel als mogelijk opgelost gaat worden, waarvoor mijn dank aan CheapConnect.
-
Ik ben wel benieuwd hoe lang, zo snel mogelijk duurt :). Laat graag even weten wanneer het weer werkt
-
Tot op heden werkt het inderdaad nog niet. :( Kan een CC medewerker een datum geven, waarop het weer werkt ?
-
Het duurt wel lang >:(
-
Geduld is een schone zaak. ;) :)
-
Waar is de tijd, dat je gewoon nog 007 kon bellen, als het niet werkte.
En buiten kantoortijd was het 0066, geloof ik.... ::)
-
Telefoonverificatie moet weer werken.
Excuses voor het ongemak
-
Ik ben deze week niet thuis. Vrijdag ga ik het weer proberen. Bedankt
edit: Inmiddels getest en het werkt weer uitstekend
-
Ik ben deze week niet thuis. Vrijdag ga ik het weer proberen. Bedankt
edit: Inmiddels getest en het werkt weer uitstekend
Top! fijn om te horen!
-
l.s.
Het lukt niet mijn telefoonnummer te verifiëren; ik wil het nummer als CLI koppelen aan mijn VoIP-out account (7770....).
(dit VoIP-out account is met succes aan mijn FB7270 toegevoegd).
Na ingave van het nummer en een klik op de knop "verifiëren" volgt het scherm met de te gebruiken pincode en de instructie
"U wordt binnen een paar seconden gebeld! Volg de instructies van de stemcomputer. Loading...".
Ook de verificatie van een mobielnummer slaagt niet.
Wat is hier aan de hand?