CheapConnect forum
Algemeen forum => Algemeen forum => Topic started by: Rob on 21 Dec 2013, 14:08:03
-
Na een storing heb ik mijn modem(Fritz Box 7340) moeten resetten en de telefonie opnieuw in moeten stellen.
Alles weer als vanouds ingesteld (conform mijn zelf gemaakte handleiding met instellingen), maar nu krijg ik geen binnenkomende gesprekken meer.
De beller krijgt een 'verkeerd nummer' toon te horen.
In mijn modem staat de cheapconnect sip op groen, maar het toestel gaat niet over.
Wat doe ik verkeerd?
-
Kunt u de volgende gegevens naar ons mailen? Dan kunnen we u in detail helpen;
Om uw probleem verder te analyseren verzoeken wij u het probleem te simuleren. Het simuleren kan zijn (afhankelijk van uw probleem):
- Opnieuw een uitgaand gesprek uitvoeren
- Opnieuw een inkomende oproep uitvoeren
- Het probleem op een andere manier simuleren.
En ons te voorzien van de volgende gegevens:
- Tijdstip van de poging
- Afkomstig account nummer
- Bestemming van de poging
- Eventuele foutmeldingen welke naar voren komen
-
Ik heb om 14:34 uur met mijn mobiel 06-51589*** gebeld naar 030-6039***
Uitbellen werkt zonder problemen.
-
Ik heb om 14:34 uur met mijn mobiel 06-51589*** gebeld naar 030-6039***
Bij het uitbellen via een derde SIP account heb ik geen problemen.
-
Kunt u de volgende gegevens naar ons mailen?
Via het forum kan ik niet in de details kijken.
-
Pardon niet goed gelezen. Email is verstuurd.
-
Blijkbaar toch een fout ergens in mijn modem: terug naar fabrieksinstellingen gezet, alles weer ingevoerd, en probleem met bellen is opgelost. ;D