CheapConnect forum
Algemeen forum => Algemeen forum => Topic started by: tyrion42 on 21 Aug 2013, 15:42:24
-
Hoi, ik post even hier omdat ik van info@cheapconnect.net geen antwoord krijg (drie weken geleden gemaild):
Op 1 augustus heb ik geprobeerd een nieuw VoIP-nummer te bestellen. Via iDeal heb ik EUR 20,49 betaald. Het systeem gaf daarop deze melding:
Uw betaling is ontvangen
U krijgt per e-mail de orderbevesting en kunt met de gegevens daarin direct aan de slag met uw nieuwe account.
Echter, het saldo is nu EUR -0,49 (negatief) en ik heb ook nog geen mail gehad.
Omdat 't zolang geduurd heeft heb ik een andere oplossing gevonden, dus wil ik u verzoeken om het bedrag terug te storten. Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
tyrion42
-
misschien handig een mail te sturen (wij hebben niets van u ontvangen) naar info@cheapconnect.net , dan kunnen we het voor u oplossen.
-
Natuurlijk, maar dat had ik al gedaan (2x).
Heb zojuist nogmaals een mail gestuurd. Graag hoor ik of u deze ontvangen hebt.
-
Ontvangen