Author Topic: Cisco SPA504G aansluiten / configureren  (Read 1156 times)

willem.deboer

• Gebruiker
  • Standards, I love them,there are so many to choose
    • View Profile
    • Adviesbureau Willem de Boer
Cisco SPA504G aansluiten / configureren
« on: 24 Nov 2022, 14:13:30 »
Hallo, in een kringloop vond ik twee complete Cisco SPA504G's in nieuwstaat voor €2,50 per stuk. Maar nu wil ik ze configureren voor Cheapconnect, en volgens mij moet dat kunnen. Kan iemand mij uitleggen hoe of verwijzen naar een doc op internet waarin dit beschreven staat? Beginnen met reset naar default, gok ik? Alle hulp welkom!
Gigaset N510 IP PRO, Cisco SPA504G, Smartphone bel-app, Linksys IP adapter, Cisco SPA112

LinuxArie

• Gebruiker
    • View Profile
Grandstream HT802, Panasonic KX-TG6862
“Only when the last tree has been cut down, the last fish been caught, and the last stream poisoned, will we realize we cannot eat money.” ― Cree Indian Prophecy

willem.deboer

• Gebruiker
  • Standards, I love them,there are so many to choose
    • View Profile
    • Adviesbureau Willem de Boer
Re: Cisco SPA504G aansluiten / configureren
« Reply #2 on: 25 Nov 2022, 09:09:10 »
@LinuxArie dank je, die had ik inderdaad ook gevonden. Achteraf viel het erg mee. Toen ik de webinterface had gevonden, was het eigenlijk snel gebeurd. Heel veel settings, maar die kan je allemaal op default laten staan. Uiteindelijk hoef je maar een paar velden in te vullen onder het tabje EXT1, en het werkt al.  Proxy en subscriber information. Dan nog wat regional dingetjes. Dus het viel uiteindelijk erg mee!
Gigaset N510 IP PRO, Cisco SPA504G, Smartphone bel-app, Linksys IP adapter, Cisco SPA112