Author Topic: Voicemail bij uitsluitend storing  (Read 5193 times)

rogervdh

  • Gebruiker
  • Posts: 34
    • View Profile
Voicemail bij uitsluitend storing
« on: 07 Feb 2013, 18:40:40 »
Is het mogelijk om de voicemail enkel te activeren als er een storing is aan de kant van de klant? Bijv. de Internet verbinding ligt eruit (en dus geen SIP-registratie), waardoor het SIP-toestel of ATA onbereikbaar is. Is het mogelijk om (uitsluitend) in zo'n situatie de voicemail actief te laten worden? (en nog mooier, als er gedurende de klantstoring voicemails zijn binnengekomen, dat het systeem het toestel automatisch belt, zodra er weer een SIP-registratie plaats vindt?). Bij een correcte verbinding moet de voicemail nooit in werking treden. Is zoiets te realiseren?

CheapConnect.net

  • Gebruiker
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: Voicemail bij uitsluitend storing
« Reply #1 on: 07 Feb 2013, 18:43:12 »
Ja, dit is mogelijk door de timeout omhoog te zetten. Bijvoorbeeld op 180 seconden. Zodra het toestel vervolgens 'offline' is, zal er niet naar de timeout gekeken worden, maar direct naar voicemail worden geschakeld.

Wat bedoel je exact met automatische bellen?