Algemeen forum > Technisch forum
06-nummer van Smartphone onderdeel maken van Fritz!Box 7581 (telefooncentrale)
Kloet001:
ik ben er nu dus achter dat de mobiel met sip account pas over gaat als je de registratie van het hoofdnummer uit zet, maar dan gaat de vaste telefoon dus niet gelijk over met de mobiel, en dat is best lastig. Ik heb het namelijk even gecheckt met een tweede vaste nummer dat ik heb.
Kloet001:
werkende weg kwam ik er toch ook achter dat de fritzbox wel degelijk 2x een CC vast nummer accepteert en als groen statusknopje aangeeft, alleen het doorschakelen en mobiel en vast tegelijk laten overgaan lukt me nog steeds niet.
theuser:
--- Quote from: Kloet001 on 09 Jan 2018, 21:39:48 ---werkende weg kwam ik er toch ook achter dat de fritzbox wel degelijk 2x een CC vast nummer accepteert en als groen statusknopje aangeeft, alleen het doorschakelen en mobiel en vast tegelijk laten overgaan lukt me nog steeds niet.
--- End quote ---
Dat kun je toch instellen bij CheapConnet als je ingelogd bent op de pagina waar je de doorschakelingen hebt gemaakt !
"Order, de doorschakellijst wordt op volgorde behandeld.
Random, doorschakelingen worden willekeurig verbonden.
Gelijktijdig, alle doorschakelingen worden gelijktijdig verbonden.
"
Dus de laatste optie!!
P.S je moet de 2 (777x) nummers daar natuurlijk wel doorschakelen !
Hoofd nummer en 1 77x werkt niet, daarom heb je ook 2 777x nummers nodig.
Kloet001:
dus als ik het goed begrijp moet je in je FB een 777x account maken voor het vaste hoofdnummer en een 777x account voor het mobiele nummer dat je via de sip client van CSipSimple gaat aanroepen? En de proxyserver van beide 777x accounts moet leeg zijn. En het hoofdnummer moet niet geregistreerd staan toch? Ik snap zelf niet helemaal goed wat ik gedaan heb, maar het werkt! Tot zover dank!
theuser:
--- Quote from: Kloet001 on 10 Jan 2018, 11:55:11 ---dus als ik het goed begrijp moet je in je FB een 777x account maken voor het vaste hoofdnummer en een 777x account voor het mobiele nummer dat je via de sip client van CSipSimple gaat aanroepen? En de proxyserver van beide 777x accounts moet leeg zijn. En het hoofdnummer moet niet geregistreerd staan toch? Ik snap zelf niet helemaal goed wat ik gedaan heb, maar het werkt! Tot zover dank!
--- End quote ---
Nee in de Fritzbox komt EEN 777x account en het hoofd nummer kan weg (of uitgeschakeld).
in de mobiel komt een ANDER 777x account ( CSipSimple ) .
Vervolgens schakel je bij Cheapconnect je hoofd nummer door naar de 2 777X nummers.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version