Author Topic: wel verbinding, geen audio  (Read 4168 times)

cheapK

  • Gebruiker
  • Posts: 105
    • View Profile
wel verbinding, geen audio
« on: 01 Aug 2017, 15:18:54 »
Alles functioneert bij CC bijna perfect de laatste tijd.
We gebruiken hier een fritzbox 7360 met ingebouwde dect voor draadloze telefoons, dat werkt uitstekend, met opvallend steeds betere kwaliteit, zeker als er een andere CC gebruiker opbelt.
Alleen zo af en toe gebeurd het dat ik niets hoor als ik gebeld wordt, de oproepenlijst in de fritzbox geeft aan dat er wel verbinding is maar de lijn is dan helemaal stil, de andere kant hoort ook niets, bij nog een keer bellen werkt het meestal wel.
Graag hoor ik van andere CC gebruikers of dat vaker voorkomt.
Ik probeer er achter te komen waar het aan kan liggen, de fritzbox, de internetverbinding, of . . . .

rinus@ziggo.nl

  • Gebruiker
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: wel verbinding, geen audio
« Reply #1 on: 01 Aug 2017, 17:48:42 »
Ook ik heb de ervaring dat Cheapconnect bijna perfect werkt. Ik gebruik Cheapconnect op 3 manieren. Op een FB 7160, op een FB 7360 en met de Bria softphone.
Ook bij valt soms de audio weg. Soms gelijk vanaf het begin. Soms zomaar midden in het gesprek. Er zit geen enkele patroon in. Daarom kan ik ook geen enkele conclusie trekken waar nu de fout zit. Ik hoop dat iemand de oplossing weet.

cheapK

  • Gebruiker
  • Posts: 105
    • View Profile
Re: wel verbinding, geen audio
« Reply #2 on: 02 Aug 2017, 13:04:04 »
Als het goed is heb ik nu een aanhangsel met de log van m'n fritzbox met dit voorval.


[img]2017-08-01_CC.jpg/img]
Dat werkt niet, maar hoe dan wel weet ik niet.