Author Topic: Geregistreerd op Voip vanuit nummer niet bereikbaar  (Read 5386 times)

JDD

• Gebruiker
    • View Profile
Geregistreerd op Voip vanuit nummer niet bereikbaar
« on: 18 Nov 2016, 17:18:02 »
Hallo Cheapconnect gebruikers,
Ik heb een terugkerend probleem.  In mijn Voip device staat als status dat de VOIP geregistreerd is.  Maar via een GSM is mijn "vaste/voip" aansluiting vaak niet bereikbaar.

Registratie duur is 600 sec.

Dit komt vaker voor.  Iemand een idee van de oorzaak ??

OzzyMush

• Gebruiker
    • View Profile
Re: Geregistreerd op Voip vanuit nummer niet bereikbaar
« Reply #1 on: 18 Nov 2016, 17:28:33 »
Zet de registratie duur eens op 120 seconden ??

JDD

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #2 on: 21 Nov 2016, 20:11:32 »
Hi,

Gedaan.  Nu maar afwachten tot het (niet) weer optreedt.

bobmats

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #3 on: 06 Dec 2016, 10:44:07 »
Heb helaas een vergelijkbaar probleem de laatste 2 maanden met cheapconnect.

Werk via astersik central op vps. Tijden goed gegaan maar zo nu en dan verliest de centrale de registrati, kan zijn dat deze dat na 1 uur weer oppakt maar soms merk ik zoals vandaag dat telefoonje naar mijn mobiel komt en niet naar vast en moet dus weer opniew registratie drukken.
Irritant en cheapconnect heeft er geen oplossing voor laat staan wat het probleem is.
Aan mijn kant is er niets veranderd. Er gebeuren het laatste jaar wel meer van dit soort dingen met cheapconnect.

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
« Reply #4 on: 06 Dec 2016, 16:02:58 »
Heb helaas een vergelijkbaar probleem de laatste 2 maanden met cheapconnect.

Werk via astersik central op vps. Tijden goed gegaan maar zo nu en dan verliest de centrale de registrati, kan zijn dat deze dat na 1 uur weer oppakt maar soms merk ik zoals vandaag dat telefoonje naar mijn mobiel komt en niet naar vast en moet dus weer opniew registratie drukken.
Irritant en cheapconnect heeft er geen oplossing voor laat staan wat het probleem is.
Aan mijn kant is er niets veranderd. Er gebeuren het laatste jaar wel meer van dit soort dingen met cheapconnect.

Afgelopen nacht is er onderhoud geweest, ben benieuwd of jullie situatie hierdoor verbeterd.