Algemeen forum > Technisch forum

Gigaset N300A aanmelding mislukt problemen

<< < (2/2)

OzzyMush:
Zo je hele verhaal lezend denk ik niet dat probleem door de N300A veroorzaakt wordt.
Het testen op een andere locatie sluit je uit dat het niet aan de N300A kan liggen.
Sta je weer wat sterker in je schoenen als je het gevecht met de IPS aan gaat.
Zij zullen uiteraard zeggen: "Nee mijnheer het probleem ligt niet bij ons, maar bij u."
Je kunt ze dan haarfijn uitleggen waarom het probleem niet aan jou zijde kan liggen, maar bij hun gezocht moet worden. Toch?

CheapConnect:
Als het wel werkt om van stekker te wisselen maar niet bij uit en aan zetten, denk ik dat het aan de router ligt (mogelijk NAT).
Inmiddels wat verder gekomen?

brightwolf:
Nog niet verder gekomen. De router zit er alleen in 1 van de 2 scenario's tussen, en in beide scenario's stopt het na een tijdje met werken. Het kan volgens mij dus niet aan mijn router liggen, de enige constanten in dit verhaal zijn de N300A zelf en het modem van de ISP.

Testen op een andere lokatie is wat lastig. Maar ik heb het volgende bedacht: als ik op mijn telefoon een hotspot maak, mijn laptop aanmeld op die hotspot en de N300A met een ethernet kabel op de laptop aansluit, dan heb ik VOIP via mijn telefoon dus .. via een andere provider. Zou dit kunnen werken?

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version