ik wil best een email sturen naar de helpdesk, maar het gaat niet over een bepaald nummer en hier heeft iedereen er wat aan
in de veelgestelde vragen enzo op de CC-website kon ik er niets over vinden, of ik kijk niet goed, zou best kunnen :->
nog een keer in het kort
het inkomende nummer staat niet aangemeld bij een SIP want is doorgeschakeld naar andere nummers
als dat nummer wel aangemeld is dan werkt de doorschakeling niet
dus hoe bel je dan naar buiten via CC met het (CC) nummer als CLI ?
bij het uitbellen met een 777x komt er geen nummer mee, ik heb een poging gedaan met : Telefoonnummer verificatie
dat gaat om het verifiëren van een niet-CC nummer neem ik aan, heb ik wel geprobeerd, er wordt gebeld naar het (CC) nummer door een computer en ik geef de code in die op het computerscherm staat, vervolgens zie ik niets veranderen in m'n "dashboard"
maar het gaat om een nummer wat geporteerd/uitgegeven is naar/door CC, die zou ik toch niet hoeven te verifiëren lijkt mee
wat zie ik over het hoofd ?