Author Topic: Kunnen echt alle nummers geporteerd worden nar CheapConnect ?  (Read 9027 times)

Xenomatrix

• Gebruiker
    • View Profile
Ik lees in het sub-forum "meest gestelde vragen" dat echt alle nummers geporteerd kunnen worden naar CC.  In die forumpost wordt gesteld, dat dit wettelijk zo geregeld is.
Weet iemand, wat het kost aan eenmalige kosten, om mijn nummer 087 87 11044 ( nu bij XS4ALL ) mee te nemen naar CheapConnect ?

hamsat

• Gebruiker
    • View Profile
-internetabonnement + een modem waar je je voip gegevens in kunt stellen
-Prepaid  voor €8,95 per jaar
-nummerbehoud voor €5,00 eenmalig
dat is alles

Brammert

• Gebruiker
    • View Profile
084- en 087-nummers zijn geen geen normale nummers maar persoonlijke assistent diensten, er hangt danook een hoger beltarief aan voor de beller. Maar ben benieuwd of die nummers te porteren zijn.....

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Goede vraag! Maar inderdaad 084 en 087 nummers kunnen wij niet porteren.

MartinAir

• Gebruiker
    • View Profile
Onder hetzelfde onderwerp, en niet heel ver na het laatste antwoord van dit thread:

Hoe zit het met 06 nummers? Dat we die niet af kunnen sluiten kan, maar wel porteren?

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile

Nee, eigenlijk in het kort, we kunnen alleen nummer porteren die wij ook nieuw aanbieden:
- Geografische nummers per regio
- 085 nummers

wurtel

• Gebruiker
    • View Profile
Even een oude koe uit de sloot:

Nee, eigenlijk in het kort, we kunnen alleen nummer porteren die wij ook nieuw aanbieden:
- Geografische nummers per regio
- 085 nummers

Is dit nog steeds zo? Als ik nou een 088 blok heb, kan ik daar dan geen nummers van onderbrengen bij cheapconnect?

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Ja dit is nog steeds zo. 088 is wel mogelijk, maar is een stukje maatwerk (even mailtje sturen)