Ik heb momenteel een ISDN2 abonnement bij KPN, 2 lijnen en 4 nummers, dat op naam van mijn vrouw staat. Het hoofdnummer gebruiken we privé, 2 nummers gebruik ikzelf zakelijk en staan als zodanig ook vermeld in de telefoongids, 1 nummer gebruiken we niet.
Nu wil ik graag het privé-nummer onderbrengen bij Ziggo en de 2 zakelijke nummers (eventueel) bij jullie.
Omdat ik bang ben dat als ik tegelijkertijd het hoofdnummer naar Ziggo porteer en de andere 2 nummers naar jullie er iets mis gaat bij KPN waardoor ik straks nummers kwijt ben, heb ik het volgende bedacht en de vraag is of dit bij jullie mogelijk is:
Ik porteer de 3 nummers, naar jullie en porteer daarna meteen het privé-nummer door naar Ziggo. De 2 zakelijke nummers blijven dan bij jullie.
Daarbij moeten de 2 zakelijke nummers op de naam van de zaak komen te staan en het privé-nummer moet op naam van mijn vrouw blijven staan (zolang het bij jullie is), zodat Ziggo het ook goed kan overnemen (ik ben bang dat als het privé-nummer ook op naam van de zaak komt te staan, Ziggo het niet meer kan overnemen).
De zakelijke nummers moeten vermeld zijn bij detelefoongids.nl e.d.
Is dit mogelijk? En wat zijn de totale kosten (incl BTW) voor wat betreft eenmalige en maandelijkse kosten.
Groeten,
Wim