Algemeen forum > Technisch forum

Eigen Modem

(1/2) > >>

FredF:
Beste mensen,

Ik gebruik een Fritzbox 7390 samen met een CheapConnect nummer.
Het lukt mij alleen maar te bellen met het totale internationale nummer.
Het lukt me niet om zonder de landcode of de regio code te bellen.
De mensen die ik bel zien ook altijd dat lange nummer.
Dat is wel lastig want als ik mijn eigen nummer ga porteren moet ik iedereen evengoed bericht sturen omdat ze altijd 0031050  ervoor moeten zetten.

Is dit in te stellen?

OzzyMush:

--- Quote from: FredF ---Ik gebruik een Fritzbox 7390 samen met een CheapConnect nummer.
Het lukt mij alleen maar te bellen met het totale internationale nummer.
Het lukt me niet om zonder de landcode of de regio code te bellen.
--- End quote ---
Heb je deze handleiding al gelezen?
http://forum.cheapconnect.net/index.php/topic,417.0.html


--- Quote from: FredF ---De mensen die ik bel zien ook altijd dat lange nummer.
--- End quote ---
Dit ligt niet aan CC, maar aan de provider aan de ontvangende kant.
Verschillende providers kunnen het nummer in verschillende varianten afleveren:
003150xxxxx (Int'l)
3150xxxx (Int'l zonder voorloop nullen)
050xxxx (Nationaal)
maar nooit als een lokaal nummer.

FredF:
Ja, die handleiding had ik al gelezen.
Ik heb het net zo ingesteld staan.
Bij Telefoon number format heb ik ook nog de twee andere mogelijkheden geprobeerd, met country en area code,maar dan kan ik niet gebeld worden of uitbellen.
Als ik van mijn mobiel bel naar het VOIP nummer kan dat alleen maar met het lange nummer.

gelro:

--- Quote from: FredF on 06 Jul 2015, 18:58:40 ---
omdat ze altijd 0031050  ervoor moeten zetten.



--- End quote ---

Dit zal zeker niet werken zo er staat een nul te veel in en 050xxxxxx moet gewoon werken.

Kijk ook even bij system tap region and language of je daar region  Nederland heb staan

gr
Jos

FredF:
Het moet natuurlijk 00315056xxxxx zijn, zo staat het ook ingesteld( zie bijgaand plaatje)
Bij systeem staat Nederland ingesteld.
Ik heb hierover contact gehad met CC die zeggen dat het aan het modem ligt.
De mensen van Fritz!box zeggen vervolgens dat het aan de provider ligt.
Gelukkig wilden de servicedesk van Fritz!box er verder naar kijken.
Gisteren heb ik mijn settings naar hen opgestuurd.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version