Algemeen forum > Technisch forum

VoIP audio probleem

(1/2) > >>

ams123:
via  KPN Glasvezel heb ik een  vreemd probleem met CheapConnect/voipbuster. Uitgaande gesprekken worden na 3 en 6 minuten de audio verbroken. De tegenpartij en ik horen niks meer  de lijn valt niet weg . Inkomende gespreken geen enkel probleem, deze vallen niet weg. Iemand een idee /oplossing voor dit probleem?

Maak gebruik van een Siemens Gigaset IP telefoon.c530 ip en een vaste ip telefoon , experiabox Arcadyan VGV7519
Firmware Version:02.00.132v4  :-[

CheapConnect:
Je weet zeker dat uitgaand via CheapConnect loopt?
ik zie je een verwijzing naar voipbuster maken, in dat geval zou ik denken dat je uitgaand via voipbuster laat lopen.

In dat geval is het niet een CheapConnect probleem.

OzzyMush:

--- Quote from: ams123 ---De tegenpartij en ik horen niks meer  de lijn vald niet weg .
--- End quote ---
Controleer in de Gigaset of de "STUN /NAT refresh time" bij het betreffende account "enabled" staat.

ams123:
Ik geef aan dat het zowel bij CC en Vb het is dus een Kpn probleem,
 denk ik dit is geen fout of probleem van CC

ams123:
ik krijg donderdag een andere modem om dan uitproberen of ik dan geen klachten meer heb

PS zijn er hier meer KPN gebruikers die bellen met Voip

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version