Algemeen forum > Technisch forum
Time out setting op een FritzBox 7360
pdfelen:
Ik ben van plan om om te stappen naar Cheap Connect. Ik zie echter af en toe een van de volgende meldingen:
Registration of Internet telephone number 77709008525 failed. Reason for error: Remote site not responding. Timeout.
Registration of Internet telephone number 77709008525 failed. Remote site reports reason for error 408
Volgens CheapConnect ligt dit aan het feit dat de 'keep alive timer' niet goed staat. Ik kan deze setting bij de FritzBox 7360 echter niet vinden. Weet iemand waar/hoe ik deze waarde kan opvragen/veranderen?
doji:
--- Quote from: pdfelen on 16 Sep 2014, 00:59:36 ---Volgens CheapConnect ligt dit aan het feit dat de 'keep alive timer' niet goed staat. Ik kan deze setting bij de FritzBox 7360 echter niet vinden. Weet iemand waar/hoe ik deze waarde kan opvragen/veranderen?
--- End quote ---
Je kunt de "keep alive" gemakkelijk aanpassen / instellen in een Fritzbox 7360. Ga onder Telephony, naar telephone numbers en dan het tabje line settings. Onderaan in deze tab vind je de mogelijkheid om je "keep alive" in te stellen op basis van een drop down box.
Groet
pdfelen:
Hoi Doji,
Bedankt voor je antwoord.
Zie screendump in de bijlage: ik kan het daar niet vinden...
Ik gebruik de laatste firmware volgens de FritzBox en de AVM website.
Bedankt.
Pepijn
doji:
hi Pepijn,
Strange, ik heb een derde check box met
"Keep port forwarding of the Internet router enabled for telephony
This option may be necessary if the Internet router does not forward incoming calls to FRITZ!Box. FRITZ!Box keeps port forwarding of the Internet router enabled for telephony."
Misschien heeft dat iets te maken met de configuratie van de fritzbox op basis van de wijze waarop hij in het netwerk is opgenomen. Bij mij staat de fritzbox achter het modem. Ik weet niet hoe die bij jou in je netwerk is opgenomen. Zoals je al gemeld hebt, heb je XS4ALL. Ik geloof dat die club de fritzbox als standaard modem meeleveren.
Laat me even weten!!!
gelro:
Hoi Pepijn,
Deze functie zit er niet meer in de laatste update we praten dan over versie FRITZ!OS 06.06.
En kan kloppen dat dit gebeurd is was bij mij ook op de 15.09.14 14:30:44 Registration of Internet telephone number 3185xxxxxxx failed. Reason for error: Remote site not responding. Timeout.
Komt waarschijnlijk bij xs4all vandaan lijk op een onderbreking aan hun kan van een paar seconde.
Niks om druk over te makken zal wel meer gebeuren je blijft met meerdere partners zitten.
Een dip in de verbinding en levert gelijk een melding op.
Gr Jos
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version