Author Topic: uitval door stroomstoring  (Read 4972 times)

Dick

  • Gebruiker
  • Posts: 17
    • View Profile
uitval door stroomstoring
« on: 25 Jun 2014, 19:09:14 »
Is de storing van vandaag nu eigenlijk verholpen? Ik blijf namelijk
"DNS errors" krijgen in mijn FRITZ!Box, en hij wil al een paar uur
niet registreren. Ik dacht dit registratie probleem na de vorige
storing opgelost was.

Misschien dat een herstart gaat helpen, maar dat vind ik geen
acceptabele oplossing. Ik beheer namelijk nog een tweede nummer
op een andere locatie voor mijn vader, en die kan ik niet bereiken
om te zeggen dat hij de FRITZ!Box moet herstarten.

CheapConnect

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: uitval door stroomstoring
« Reply #1 on: 25 Jun 2014, 19:12:21 »
Storing is verholpen.Mocht je nog problemen ervaren
---> mailen naar info@cheapconnect.net

hubus

  • Gebruiker
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: uitval door stroomstoring
« Reply #2 on: 25 Jun 2014, 23:57:32 »
Ik heb vanavond tussen 22:36 en 23:23 met geen enkel nummer kunnen registreren. Was dit nog een nasleep van deze stroomstoring of is dit weer een nieuw probleem? Het niet kunnen registreren gebeurt de laatste tijd echt veel te vaak! Is hier al een oplossing voor??

CheapConnect

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: uitval door stroomstoring
« Reply #3 on: 26 Jun 2014, 00:02:15 »
Mocht je problemen ervaring, gelieve te mailen naar info@cheapconnect.net met de username van het SIP account waar het om gaat.
Wij zitten hier standby voor eventuele nasleep.