Author Topic: via Trunk  (Read 3172 times)

goldenwonder38

  • Gebruiker
  • Posts: 16
    • View Profile
via Trunk
« on: 06 Jan 2018, 15:04:17 »
Forumleden,

Ik heb even een zetje nodig.
Gigaset N300IP, vaste net via Ziggo
Het uitbellen wil ik niet via Ziggo laten verlopen, maar via CheapConnect, vanwege de prijs. Heb al een zakelijk nummer lopen via CheapConnect.
Nu dacht ik dit te kunnen doen met een SIP Trunk. Of zie ik dit verkeerd? Ik heb de gegevens van de trunk in de Gigaset gezet, en kan nu ingebeld worden. Maar uitbellen doet hij niet. Moeten er andere instellingen gedaan worden dan normaal? Andere parameters? Ik heb nu alles als normaal ingevoerd, met het Trunknummer als username, wachtwoord zoals altijd.
Of kan ik toch beter een los prepaid nummer aanvragen voor 0,95€.
Alvast bedankt voor jullie hulp