Author Topic: trunk optie  (Read 7613 times)

egon

  • Gebruiker
  • Posts: 6
    • View Profile
trunk optie
« on: 25 Jan 2013, 08:32:20 »

Wij hebben voor ons bedrijf diverse nummers in gebruik
Bijv voor de helpdesk voor sales, r&d  etc etc.

De nieuwe trunk optie lijkt me een prima manier om de config eenvouder te krijgen.

Ik heb echter een paar vragen:

Kan ik later in het inbound routes de losse trunk did weer herkennen
of worden deze allemaal naar het out truck nummer omgezet  ?
Wil natuurlijk wel de juiste afdeling herkennen

2e vraag moet ik in de trunk incoming regel  een fromuser:  opnemen

Egon








 

 

CheapConnect.net

  • Gebruiker
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: trunk optie
« Reply #1 on: 25 Jan 2013, 12:45:20 »
Doormiddel van de trunk optie in ons systeem worden alle nummers op de trunk afgeleverd. De centrale ziet aan het to: veld, voor welke DID/telefoonnummer het bedoeld is. Hiermee kunt u dan zelf de routering verder regelen op de centrale.

egon

  • Gebruiker
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: trunk optie
« Reply #2 on: 25 Jan 2013, 18:29:07 »
Wat ik ook doe ik krijg het niet aan de gang en zie ook niets binnenkomen

Maar ik denk dat ik de reden op het spoor ben 
als ik op ip level trace zie ik  SIP/2.0 501 Unsupported Method
Asterisk 1.4.22 moet maar eens upgraden :-)

Voorlopig maar de normale mode gebruiken

Egon






CheapConnect.net

  • Gebruiker
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: trunk optie
« Reply #3 on: 25 Jan 2013, 21:12:03 »
Zou je een ticket kunnen aanmaken door een testcall door te mailen naar info@cheapconnect.net ?