Author Topic: Abonnementstarief VoIP-Out  (Read 5046 times)

hz

• Gebruiker
    • View Profile
Abonnementstarief VoIP-Out
« on: 13 Jan 2014, 17:27:49 »
Op de website staat
VoIP-Out
Een eigen VoIP centrale? Koppel uw centrale aan ons en bel voordelig naar alle bestemmingen.
U betaalt geen abonnement voor deze dienst, alleen de gemaakte gesprekkosten.
en
Tarief VoIP-Out: GRATIS, wij rekenen geen kosten voor het gebruik van deze dienst, u betaalt alleen de gemaakte gesprekskosten.
Mij werd hier bij de aanvraag echter wel het geringe bedrag van 0,95 euro (eenmalig? jaarlijks?) voor berekend. Of heb ik iets verkeerd begrepen? Het is geen halszaak, want het gaat om weinig geld, maar er mag toch eigenlijk geen misverstand over dit soort dingen bestaan.

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Re: Abonnementstarief VoIP-Out
« Reply #1 on: 13 Jan 2014, 17:40:52 »
Beste,

U krijgt een gratis VOIP-Out account bij uw CheapConnect account. De 0,95 euro waar u naar refereert zijn losse SIP account.

VoIP-Out kunt u bij inloggen van Portal aanmaken door te drukken op 'Maak een gratis VoIP-Out account aan'.

hz

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #2 on: 13 Jan 2014, 20:35:18 »
Sorry, maar ik snap het nog steeds niet.

Op de website staat
Registreer uw gratis CheapConnect account
VoIP OUT voor voordelige belminuten

Door u te registeren bij CheapConnect kunt u nieuwe VoIP nummers aanvragen en direct uitbellen via ons platform. Na registratie ontvangt u met ons een e-mail met uw login gegevens, u kunt hier direct mee aan de slag.
Als ik hiervan gebruik wil maken, moet ik vervolgens een betaald nummer aanvragen, of een betaald VoIP-out-abonnement, toch?

De bedoeling was om eerst eens te testen of alles werkt zoals gewenst en daarna, vroeg of laat, nummers naar CheapConnect te verhuizen. Ik heb nu dus een "los SIP-account". Kan ik daar straks nummers aan toevoegen? Kan ik daarna het "losse SIP-account" laten vervallen, maar de verhuisde nummers, incl. account, behouden?

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
« Reply #3 on: 13 Jan 2014, 20:37:16 »
Het VoIP out account is gratis, als volgt:

- U registreert uw cheapconnect account
- Logt int, scrolled helemaal naar beneden
- Drukt op ' Maak een gratis VoIP-Out account aan '
- U ontvangt de gegevens van uw gratis VoIP-Out account