Algemeen forum > Technisch forum

SIP status niet meer zichtbaar?

(1/2) > >>

Romulus:
Hebben meer mensen last van het feit dat je de SIP status niet meer kunt zien via de Account pagina? Als ik op update status klik komt de melding: "Bezig met laden van SIP settings" waarna het scherm weer terugvalt naar het standaard scherm.

PaulV:
Ik heb er op 21/11 over gemaild, daarna een herinnering gestuurd op 27/11, en kreeg toen als reactie dat het probleem 'al geruime tijd' was opgelost. Niet dus. Ik heb dat ook meteen laten weten, maar daar nog geen antwoord op gehad. De SIP-status is nog steeds 'dood'. Overigens werkt alles verder wel.

PaulV:
Ik kreeg vandaag van CC een mail


--- Quote ---We zijn hiervan op de hoogte, en zijn momenteel ook bezig met vernieuwing van het portal.
Excuses voor het ongemak.
--- End quote ---

stephandubos:
blijkbaar kunt u wel uw gegevens bijwerken in de ATA, zou u dat voor mij ook willen doen ... ik kan u prive mijn SIP gegevens doorgeven , zie mijn eerdere vraag op het forum.

Ik heb nl apple producten en kan niet koppelen ...

PaulV:
Verkeerde topic. Voor mijn reactie zie: http://forum.cheapconnect.net/index.php/topic,320.msg1102.html#msg1102

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version