Algemeen forum > Technisch forum
Gezocht juiste instellingen voor de Cisco SPA112
Jasper:
Ik zit nu nog bij telfort maar ga eind april over naar ziggo. Ik hoop dat het daar dan ook werkt.........
Op het telfort modem heet het gewoon QoS, daar kun je dan een nieuwe 'classifier' aanmaken waar je port range (TCP en/of UDP) en/of ip aangeeft. Die classifier koppel je dan aan een Queue (welke al gespecificeerd is).
Misschien als je googled op QoS en je cisco router dat je het dan vind, volgens mij moet het wel kunnen want mijn vader heeft dacht ik ook zo'n cisco (bij ziggo) en daar heb ik wel eens qos zien staan dacht ik.
voorstad:
Ook met gewijzigde MTU blijf ik uitval van de verbinding houden met CheapConnect. Tot 3x toe Cheapconnect gevraagd naar de mogelijke oorzaak, maar (behalve een geautomatiseerd antwoord) geen enkele reactie ontvangen.
Daarna getest met een andere Voip aanbieder (12connect) om te bekijken of het nu aan mijn verbinding zou liggen. Daar geen enkel probleem met de verbinding, geen uitval, geen vage echo. Daarnaast voorziet 12connect ook in een handleiding voor de instellingen van de Cisco SPA112 (Linksys SPA / ATA).
http://www.12connect.com/nl/wp-content/uploads/2011/10/Handleiding-Linksys-ATA-SPA-.pdf
Navigation
[0] Message Index
[*] Previous page
Go to full version