Author Topic: Nummerweergave doet het niet (i.c.m. Betamax prepaid)  (Read 4550 times)

evert

• Gebruiker
    • View Profile
Ik ben deze week over van Budgetphone, en daar werkte de nummerweergave altijd. Er is niets gewijzigd in de router of PBX (behalve het sip server adres), en na de omschakeling op CC werkt de nummerweergave niet meer. (Op mijn GSM display verschijnt: "Nummer onderdrukt" )

CC Control Panel nagezien, standaard nummerweergave instellingen, nogmaals op Save geklikt, en dat geeft geen verbetering.  :-[

Update 8-november 2013: Probleem is opgelost !  Het lag niet aan Budgetphone, niet aan Cheapconnect, en niet aan mijn router. Want in mijn configuratie zijn er nog twee andere leveranciers die helpen dat ik voordelig kan bellen. Mijn uitgaand verkeer gaat niet via CC maar een Betamax prepaid bundel. En daarbij is het nodig dat het uitgaande caller ID eerst wordt geverifiëerd middels een controle op hun website. Wanneer die controle nog niet is uitgevooerd, dan wordt het caller ID geblokkeerd / uitgefilterd. Zodra de nummercontrole is uitgevoerd werkt de nummerweergave wel.
« Last Edit: 08 Nov 2013, 22:14:42 by evert »