Algemeen forum > Technisch forum

timeout (408) Bria tijdens registreren

<< < (6/7) > >>

Marcel65:
Omdat je thuis problemen heb lijkt mij het beste om het apparaat op een andere locatie te testen.
Zo gedaan, en net als Bria op mn werk geen problemen, C450IP in het netwerk, wachten tot blauwe lamp continu brandt, en bellen maar,
dit werkt dus.
Mijn collega had nog een Zyxel P-2602HW-D1A modem staan, deze meegenomen om te zien of deze op kpn netwerk werkend te krijgen is en hiermee voip verbinding te krijgen is ipv experiabox.

OzzyMush:

--- Quote ---Mijn collega had nog een Zyxel P-2602HW-D1A modem staan, deze meegenomen om te zien of deze op kpn netwerk werkend te krijgen is en hiermee voip verbinding te krijgen is ipv experiabox.
--- End quote ---
Heel veel succes en laat even weten wat het geworden is. :)

Marcel65:
Nou OzziMush, heeft ff geduurd maar ik kan  thuis via voip bellen :),
Via het zyxel modem lukt het uiteindelijk wel, na het uitzetten van sip-alg.
Bedankt voor je info ;)
Nu kan ik porteren van laatste kpn nr aanvragen, en compleet bellen via voip. (nog uitzoeken welke,
met dat nr. wordt gemiddeld wel tot 500min. per maand gebeld, en CC heeft geen onbeperkt bellen)

Hoop alleen dat portering geen probleem geeft bij kpn, heb ergens gelezen in een forum dat
kpn ook internet afgesloten had, na opzegging beldienst, deze wil ik toch wel bij kpn laten.
(Marcel, bij ons ligt alleen kpn netwerk, en dan ben je volgens mij bij kpn toch nog het best af, ivm. vast ip, nieuwsgroepen, snelheid)

OzzyMush:

--- Quote ---Nou OzziMush, heeft ff geduurd maar ik kan  thuis via voip bellen
--- End quote ---
Wat een beetje doorzetten al niet kan brengen.
Goed te lezen dat het (eindelijk) werkt. :)

--- Quote ---Nu kan ik porteren van laatste kpn nr aanvragen, en compleet bellen via voip. (nog uitzoeken welke,
met dat nr. wordt gemiddeld wel tot 500min. per maand gebeld, en CC heeft geen onbeperkt bellen)
--- End quote ---
Verklaar je nader. Met CC kan je toch onbeperkt bellen? ???

--- Quote ---Hoop alleen dat portering geen probleem geeft bij kpn, heb ergens gelezen in een forum dat
kpn ook internet afgesloten had, na opzegging beldienst, deze wil ik toch wel bij kpn laten.
--- End quote ---
Dit is een kwestie van even van te voren te informeren. ;)

--- Quote ---ben je volgens mij bij kpn toch nog het best af, ivm. vast ip, nieuwsgroepen, snelheid
--- End quote ---
Het enige voordeel van een VDSL/ADSL aansluiting is dat je een vast IP-adres heb, maar als een “gewone” gebruiker heb je dit niet nodig. Of je moet een server thuis hebben draaien.
Nieuwsgroepen en/of snelheid hebben hier niets mee te maken.
Ik maak gebruik van een Usenet Server die een retention van 1868 dagen heeft, maar wat moet je met die oude meuk.
Snelheid is altijd beroerd bij ADSL / VDSL
Ik zit zelf bij Ziggo, internet 150 / 15Mbit is pas een mooie snelheid.

Marcel65:
Verklaar je nader. Met CC kan je toch onbeperkt bellen?
Met onbeperkt bedoel ik voor een vast maandbedrag onbeperkt bellen.
Als ik bij tarieven CC kijk, betaal ik €0.023 naar vast en €0.05 naar mobiel, bij 500 belminuten betaal je dan gem. rond de €15,00 per maand aan belkosten, afh. van belminuten.

Ik zit zelf bij Ziggo, internet 150 / 15Mbit is pas een mooie snelheid.
Ik woon in buitengebied, we hebben hier stroom, water gas, riolering, ... een telefoonleiding van de kpn, 6km van de centrale :'(
snelheid 3,6/0,5Mbit, bij postcodesheck (enkele) overig mogelijke providers kom ik op max 3Mbit downl.
wat moet je met die oude meuk.
Voorlopig kan ik niet veel anders, misschien dat 4G in de toekomst nog een keer mogelijk wordt voor vaste aansluitingen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version