Algemeen forum > Technisch forum

Uitbellen voordat mijn nummer geporteerd is?

(1/2) > >>

HarryT:
Hoi

Kun je al via cheapconnect uitbellen als je een account aangemaakt hebt maar je nummer nog niet geporteerd is?

{HT}

rogervdh:
Zodra de porteringaanvraag bij de huidige provider is goedgekeurd (meestal 3 á 4 dagen nadat je de portering hebt aangevraagd), krijg je direct de SIP-gegevens en kun je vanaf dat moment ook direct uitbellen (terwijl de portering pas later gaat plaatsvinden).

kathnic:
Beste allemaal,

Mijn nummer is reeds geporteerd en ik heb alle SIP-gegevens gekregen. Geen enkele aanpassing helpt. Alles al een keer minstens 1 uur uitgezet en daarna 1 voor 1 weer aangezet.

Het stomme is dat ik met een andere provider gewoon wel kan bellen. Ligt het toch niet aan cheapconnect??

Jfrijling:
nee, het moet bij jou liggen, als wij er geen last van hebben. Ligt aan je modem/router. Thomson is nu niet bepaald de meest vriendelijke in modemland. Zelf heb ik ook last van niet kunnen bellen mijn oude Zyxel P2602HW-D1A. Iets gaat daar ook niet goed. Bij mijn Fritz!box gaat het wel goed. Maar ik heb er geen haast bij. Conclusie: ff doorzoeken of een ander modem nemen.....
Overigens kon ik gelijk uitbellen nadat de portatie was goedgekeurd.
Succes!

OzzyMush:
-Off topic-

--- Quote from: Jfrijling ---Overigens kon ik gelijk uitbellen nadat de portatie was goedgekeurd.
--- End quote ---
Sorry, maar hier moet ik even op reageren… :'( ??? :o :(
http://www.woorden.org/woord/Portatie
Spreekt voor zichzelf.

-On topic-

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version