Author Topic: Porteren van uit Budgetphone procedure ?  (Read 36947 times)

rogervdh

• Gebruiker
    • View Profile
Re: Porteren van uit Budgetphone procedure ?
« Reply #30 on: 07 May 2013, 17:25:41 »
De geluidskwaliteit (G.711 codec gebruik ik, echter G.722 codec wordt ook ondersteund, maar daar heb ik geen ervaring mee) is prima (gelijk aan Budgetphone). Daar is dus niks op aan te merken. De geluidskwaliteit van de voicemailberichten is wel matig (lage bitrate).

SimonCC

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #31 on: 07 May 2013, 18:43:55 »
OK, bedankt,

borsjea

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #32 on: 03 Jun 2013, 23:03:31 »
had verwacht dat ik op 1/8/2013 me nummer van Budgetphone naar cheapconnect zou laten porten.
Maak nu echter wat vreemds bij BP mee.
Op 2 juni 2012 heb ik BP verzocht om met ingang van 01/08/2012 mijn nummer van KPN te porten naar BP.
Dit is ook keurig per 1/8/2012 uitgevoerd. Ben er dus altijd van uitgegaan dat de datum ingang van de dienstverlening 1/8/2012 ook de datum ingang is van mijn prepaid jaarabonnement. Ik heb ook voor 1/8/2012 geen tijdelijk nummer gehad, toegangscode ongeveer een week voor de portingsdatum ontvangen BP een mailtje gestuurd met mijn bevindingen en aangegeven dat als ze dit niet corrigeren ik een klacht bij de OPTA deponeer.

borsjea

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #33 on: 04 Jul 2013, 19:44:11 »
Vorige klacht mbt BP is overigens keurig hersteld na een emailtje.
Omdat het nog minder dan een maand te gaan is dat mijn BP abonnement afloopt heb ik vandaag me porting aangevraagd.
Gevraagde factuur inmiddels via de mail retour gezonden.