Author Topic: Verzoekje t.a.v forumindeling  (Read 5739 times)

Sirrom

• Gebruiker
    • View Profile
Verzoekje t.a.v forumindeling
« on: 24 Apr 2013, 10:12:10 »
Hierbij een verzoekje:  zou het forum wat verder kunnen worden uitgebreid? Alleen een algemeen subforum is m.i. wat karig. Ik dacht aan een technisch subforum om over onderwerpen als bv asterisk te kunnen discussiëren. Wellicht een (vermeend) bug of verzoek forum. En er zijn er vast nog wel meer te bedenken maar een apart technisch gedeelte zou ik graag erbij willen zien.

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Re: Verzoekje t.a.v forumindeling
« Reply #1 on: 27 Apr 2013, 12:09:18 »
Sirrom, bedankt voor het verzoek. We zullen het forum inderdaad wat gaan opsplitsen. Tot nu toe nog niet gedaan omdat het aantal topics nog prima te overzien is/was.

Sirrom

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #2 on: 29 Apr 2013, 10:04:09 »
+1

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
« Reply #3 on: 29 Apr 2013, 11:50:42 »
Er is nu een technisch forum bij, er zijn al wat topics hiernaar toe verhuisd.
Nog behoefte aan andere (sub)onderwerpen of zal dit de lading dekken?

Sirrom

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #4 on: 09 May 2013, 19:00:54 »
Ik zie altijd graag een subforum voor SUGGESTIES (lees: ideeënbus).  Waarmee niet gezegd is dat je maar alles moet doen wat gevraagd wordt maar dan kunnen je klanten in ieder geval hun ei kwijt. En andere forumleden kunnen een idee vervolgens steunen. Of niet natuurlijk. Het idee dat CC open staat voor suggesties zou ik iig erg kunnen waarderen.

Tip: mi zou je het best klanten in een aparte forumgroep kunnen indelen en alleen hun toegang geven tot een dergelijk subforum.
« Last Edit: 09 May 2013, 19:03:38 by Sirrom »