Algemeen forum > Technisch forum

FRITZBOX

<< < (2/3) > >>

CheapConnect:
Wellicht kunt u een testcall naar buiten doen,  (dus zonder registratie) en naar info@cheapconnect.net mailen hoelaat dit was en naar welk nummer. Meestal betreft dit een fout wachtwoord, maar ik zie uw testcall graag tegemoet.

Jan de Boer:
Ik begrijp niet helemaal hoe ik een testcall naar buiten kan doen zonder dat de FRITZ het account ziet als geregistreerd, test belletje met CC account dan ook mislukt. Wel vanaf SIP toestel met 77707005186 naar buiten gebeld om 22:24 en dat lukte uiteraard.
Wachtwoord is voor alle sipaccounts hetzelfde dus ook zo ingesteld voor 31222794510.

Alle overige Poivy, BudgetPhone etc. doen het wel in de Fritzboxen.

CheapConnect:
Ook al mislukt de call, graag een e-mail met tijdstip en nummer

Jan de Boer:
Mail is verstuurd! Ben benieuwd.
Nogmaals, op de voip toestellen werkt alles uitstekend!
Misschien is onze FRITZ/AVM apparatuur te oud?

retep:
het kan natuurlijk maar ik zie dat je een nummer probeert te registreren met netnummer 222 en dat je automatisch met netnummer 223 naar buiten wilt bellen ?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version