Wordt er een factuur verstrekt over het opwaarderen? Ik heb zojuist opgewaardeerd en zie dat het saldo is verhoogd. Maar ik had daar graag een BTW factuur van gehad. Ik neem aan dat mijn opgehoogde beltegoed inclusief 21% BTW is. Maar via de email heb ik niets ontvangen en in mijn account zie ik alleen het saldo maar geen lijst van opwaarderingen.
Stel dat ik 50 euro tegoed heb. Maar ik bel deze maand voor 25 euro. Krijg ik dan een factuur over (slechts) die 25 euro? Met andere woorden: wordt er alleen een factuur verstrekt over het gebelde en niet over het tegoed?
(Voor mijn eigen administratie zal ik een bonnetje nodig hebben voor het bedrag waarmee opgewaardeerd is).
Uw account: Krijg ik elke maand een specificatie van de belkosten? (omhoog)
U krijgt van ons elke 1e van de maand een factuur met een overzicht van de belkosten, deze zijn (indien uw meedere nummers heeft) per nummer gespecificeerd. U krijgt per nummer een overzicht naar welke bestemming gebeld is en hoelang.
Indien er in de voorgaande maand niet gebeld is of geen abonnement vernieuwd, krijgt u van ons geen factuur.
Uw account: Krijg ik een BTW factuur? (omhoog)
Ja, u krijgt van ons elke 1e van de maand een factuur met de gemaakte belkosten en abonnementskosten. Hierop staat ook de BTW gespecificeerd, ondernemers kunnen deze BTW opgeven bij de belastingdienst. De prijzen op de website zijn inclusief BTW en worden op de factuur gespecificeerd.