Author Topic: SIP account pas actief na voltooiing portering ?  (Read 4997 times)

roymarja

  • Guest
SIP account pas actief na voltooiing portering ?
« on: 02 Apr 2013, 11:56:57 »
Goedemorgen,

Het is natuurlijk volstrekt logisch dat het SIP-account bij Cheapconnect pas geactiveerd wordt wanneer de portering eenmaal een feit is.....
Maar wat ik echter niet begrijp dat ik bij het aanmaken van een dergelijk account in mijn Fritzbox dit direct geactiveerd werd. (middels een groen symbool)
Nu de porterings-procedure in gang gezet is, lijkt het account echter niet meer geregistreerd en toont het logboek talloze 401-foutcodes.

Ligt het wellicht aan de instellingen?  (sip.cheapconnect.net)



CheapConnect

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: SIP account pas actief na voltooiing portering ?
« Reply #1 on: 02 Apr 2013, 12:21:41 »
Goedendag,

Nee, het SIP account wordt al geactiveerd zodra de portering is geaccepteerd. Zodat u er mee kunt testen en bellen. Een foutcode 401 betekend vrijwel altijd dat de username en wachtwoord niet correct is.

Controleer de settings in de fritzbox aub