Algemeen forum > Algemeen forum

Niet mogelijk om uit te bellen

<< < (2/3) > >>

CheapConnect.net:
beste,

Ik zal dit direct uitzetten naar onze ontwikkelaar om hier vaart achter te zetten.
Mochten er nog andere specifieke vragen (geen algemene vragen), verzoek ik u de informatie te sturen naar onze support e-mail

carlo:
@Dick: Ja, ik heb alle account op "nooit blokkeren" gezet. Echter zonder het gewenste resultaat: 500/disconnect is de directe response. Ik kan wel de voip accounts en de twee echte telefonnummer onderling prima bellen, maar dus niet een nummer op het vaste net.

@Bernard: Als je het probleem uitzet bij de ontwikkelaar, kun je dit issue dan ook meenemen? Thnx.

CheapConnect.net:
Kunt u per e-mail (info@cheapconnect.net) ons voorzien van de volgende gegevens:
- Uw account
- Tijdstip van uw poging van bellen
- Naar welk nummer

CheapConnect.net:
@Dick

Het probleem betreft *31* is zojuist opgelost, alleen even de settings opnieuw toepassen

Dick:
Inderdaad, het werkt nu zoals beschreven. Alleen heb ik er nu een ander probleem voor in de plaats gekregen. Ik heb een account met telefoonnummer, en nog twee zonder (echt) nummer. Nadat ik de passwords van alle 3 de accounts heb veranderd (prettig dat dit nu kan), wordt bij 1 van de 3 accounts (77707005123) het fake nummer zelf als caller ID meegezonden, dus +77707005123, i.p.v. mijn echte telefoonnummer. Dit was voorheen niet zo. Het opnieuw klikken op de twee save buttons bij de nummerweergave instellingen helpt niet.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version