Algemeen forum > Technisch forum
Instellingen Telfort modem (zyxel P-2812HNU-F1)
Jasper:
Wat zijn de instellingen voor een zyxel P-2812HNU-F1 router/modem van Telfort?
Ik heb er ook een budgetphone en voipbuster account op en die draaien prima, maar het cheapconnect account wil niet registreren.
theuser:
Hallo,
De truck bij dat modem is :
Enable Out bound Proxy
Server Adderess : 78.40.244.252 ( sip.cheapconnect.net werkt niet firmware bug!)
Server Port : 5060
CheapConnect.net:
--- Quote from: theuser on 25 Mar 2013, 19:51:51 ---Hallo,
De truck bij dat modem is :
Enable Out bound Proxy
Server Adderess : 78.40.244.252 ( sip.cheapconnect.net werkt niet firmware bug!)
Server Port : 5060
--- End quote ---
Betreft de firmware bug alle DNS names? Is deze bug ook bekend bij zyxel?
theuser:
@Bernard,
Nee betreft alleen "Outbound Proxy" de rest mag gewoon sip.cheapconnect.net zijn.
Ik heb het door gegeven aan zyxel en heb als antwoord gekregen dat zij er niets aan doen en ik ervoor bij telfort moet zijn.
Daarna heb ik het bij telfort op het forum vermeldt , maar hier wordt helaas tot nog toe mijn post genegeerd (als ook de e-mail die ik naar cheapconnect heb gestuurd over niet uit kunnen bellen naar mijn mobiel als nummer weergave op conditional staat).
Verder kan het natuurlijk geen kwaad dat ook andere mensen die er last van hebben dit bij telfort melden!
Tevens weigert dit modem bij mij te registreren als "Outbound Proxy" niet aan staat terwijl mijn backup modem zyxel P-2602H-D1a deze optie niet heeft maar het zonder wel prima doet.
Jasper:
Ik krijg het nog niet aan de praat, ik heb wat screenshots bijgevoegd misschien zie ik iets over het hoofd?
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version