Author Topic: Reseller provisie zelf regelen. Niet op voip maar op het nummer per maand  (Read 5426 times)

ictdude

• Gebruiker
    • View Profile
Ik heb een aantal klanten die per maand op mijn eigen Asterisk zitten aangesloten en mij per maand betalen. voip trunks en
de nummers per maand inbegrepen. Hoe zit dit bij jullie Cheapconnect ? Mag ik dit ? Dus ben dan tevens reseller van de nummers. Ik beheer ze ja op mijn eigen server. Bij Budgetphone was dit eerst geen probleem. Nu kunnen ze je nummer zomaar annuleren omdat dit nu niet meer mag. Geen idee of ik dit mag kan bij jullie. Kan me inschrijven als zakelijke klant.
Wil het wel legaal houden. Zou wel fijn zijn als dit kan.  ;) Dan ga ik zeker meer nummers bij jullie onderbrengen   ;D

CheapConnect.net

• Gebruiker
    • View Profile
In het standaard 'reseller programma' is het eigelijk een provisie voor het aanbrengen van een klant. Het onderbrengen van nummers 'voor' andere onder uw eigen account is niet toegestaan. De klant zal zelf een account moeten aanmaken, u kunt uiteraard wel doormiddel van 1 trunk dit allemaal op eigen servers krijgen.

Gaat dit om flink veel accounts, dan raadt ik u aan even contact met ons op te nemen voor een andere mogelijkheid.